مامانش گفت ارزو سلیقه ت خوبه یه مدل بهم بده با این پارجه ها...
و واقعا چرا الان من اینهمه کم طاقت و بی حوصله و بی انگیزه شدم که دستم به هیچ کاری دیگه نمیره..
انگار دور تمام علایقم یه خط قرمز کشیدم...متاسفم واسه خودم...اه
یه نگاهی به چندتا از مانتوهایی که واسه خودم دوختم بندازم شاید شااید شاید....
عروس نقره پوش...ما را در سایت عروس نقره پوش دنبال میکنید
برچسب: من و خیاطی,من خیاطی بلد نیستم,خیاطی من و مامان, نویسنده: بازدید: 128